Πέμπτη, 17 Ιουλίου 2014

Αντιηλιακή προστασία με τη σωστή διατροφή


Ναι υπάρχουν οι ιδανικές τροφές που θα σε βοηθήσουν να προστατεύσεις το δέρμα σου από τον ήλιο (αλλά και να μαυρίσεις ομοιόμορφα!)

Δε σου προσφέρουμε δικαιολογία για να ξεχνάς το αντηλιακό ή τους κανόνες της «ασφαλούς» συμπεριφοράς στον ήλιο, ωστόσο με μερικές έξυπνες παρεμβάσεις στο καθημερινό διαιτολόγιό σου, θα απολαύσεις φέτος τον ήλιο με περισσότερη ασφάλεια.

Προτίμησε:

Καρότο, σπανάκι, βερίκοκο, μάνγκο, γλυκοπατάτα

Λόγω του βήτα-καροτένιου που περιέχουν, σου παρέχουν διπλή προστασία. Η συγκεκριμένη ουσία, από τη μία, συμμετέχει στη διαδικασία παραγωγής μελανίνης, ενώ, από την άλλη, μειώνει τη βλάβη που ο ήλιος προκαλεί στην επιδερμίδα.

Τομάτα, καρπούζι, κόκκινο γκρέιπφρουτ

Το λυκοπένιο, ουσία που χαρίζει στα παραπάνω φρούτα το έντονο κόκκινο χρώμα τους, συμβάλλει στην προστασία των κυττάρων από τις βλαβερές UV ακτίνες. Καταναλώνοντας την τομάτα ζεστή σε σάλτσα, θα αυξήσεις ακόμη περισσότερο την πρόσληψή του.

Σπανάκι, καλαμπόκι, κρόκος αβγού

Περιέχουν λουτένη, ισχυρό αντιοξειδωτικό που προστατεύει το ανθρώπινο μάτι από τις βλαβερές ηλιακές UV ακτίνες.

Κόκκινη και κίτρινη πιπεριά, φράουλα, ακτινίδιο (πηγές βιταμίνης C), ηλιόσπορος, αμύγδαλο, φιστίκι (πηγές βιταμίνης Ε)

Και οι δύο βιταμίνες δρουν ενάντια στις ελεύθερες ρίζες και προστατεύουν την επιδερμίδα από τις βλάβες που οι τελευταίες προκαλούν. Μάλιστα, υπάρχουν νέες μελέτες που προσδιορίζουν τα 2 γραμμ. και τα 1.000 IU ως τις καθημερινές ποσότητες των βιταμινών C και Ε αντίστοιχα που προστατεύουν από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου.

Φιλικά Βούλα Κρύπη                                                               Facebook: Boula Kripi